Veel gestelde vragen
Op welke dagen is de winkel geopend?
De winkel is van dinsdag t/m zaterdag geopend, zie ook Onze winkel. Hier staan alle actuele openingstijden. Wij hebben geen koopavond.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen in de winkel?
Uiteraard is het ook mogelijk om de bestelling in de winkel op te halen.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.
Er is een artikel beschadigd of kapot, wat nu?
Wij doen ons uiterste best om je bestelling goed te verpakken zodat deze zonder beschadigingen bij je thuis aankomt. Helaas komt het soms toch voor dat er onderweg iets kapot of beschadigd raakt. Als er iets mis is met jouw pakketje vragen we je het volgende te doen:
1. Bewaar de verpakking waarin je je bestelling hebt ontvangen
2. Maak een foto van de verpakking met daarop duidelijk het verzendetiket (dus waar jouw adres op staat)
3. Maak een foto van hoe het artikel verpakt heeft gezeten
4. Maak een (liefst meerdere) foto(‘s) van de schade
5. Stuur dit per e-mail of whats app naar ons toe en wacht op verdere instructies.
Heb je nog andere vragen, stuur gerust een e-mail naar: info@kloosterwonen.nl.